20 Januari

.
"När jag var sex år sa min mamma att vara lycklig är målet med livet. När jag gick till skolan, frågade dom mig vad jag ville bli när jag blev stor. Jag skrev "lycklig". Dom sa att jag inte förstod uppgiften och jag sa att dom inte förstod livet."
.
När min morfar dog sa min kusin att han inte sitter på ett moln och tittar ner på oss från himlen. Han sa att han sitter på månen och tittar ner på oss. Jag tittade upp på himlen ikväll när jag va ute på promenad och såg månen och tänkte på dej min Opa. Jag vet att du skulle vara stolt över mig just nu, att jag gör vad jag vill, så att jag är lycklig. Saknar dej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en fin sak att säga. Alltså att man sitter på månen istället för att komma till himlen. Välj dina steg rätt här i livet så kommer allt gå toppen!

2012-01-21 @ 07:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0